Regulamin

Zasady zakupów w sklepie MORAMO.PL

Jeśli mają Państwo jakieś pytania to jesteśmy do Waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00

1) Sklep internetowy moramo.pl z siedzibą w Kluczborku, przy ul. Grunwaldzkiej 26, NIP 7511383106, Regon 160087505 prowadzony jest przez Awax Agnieszkę Derehajło.

2) Wszystkie produkty oferowane przez sklep są fabrycznie nowe, pozbawione wad prawnych i fizycznych.

3) Zamówienia można składać telefonicznie pod numerem telefonu:

+48 77 546 60 22 

+48 887 020 882

mailowo info@moramo.pl oraz bezpośrednio przez sklep internetowy.

Przyjęte zamówienie zostanie potwierdzone drogą e-mail lub telefonicznie.

4) Nasz sklep umożliwia następujące sposoby płatności:

a) Płatność przelewem tradycyjnym na konto bankowe:

ING Bank Śląski 08 1050 1171 1000 0090 7747 5060

b) Płatność PayPal

c) Płatność PayU

d) Płatność za pobraniem przy odbiorze u kuriera

5) Warunki dostawy

Towary są wysyłane za pośrednictwem firmy InPost

a) Paczkomat - 10zł

b) Przesyłka kurierska (z wcześniejszą wpłatą) - 10zł

c) Przesyłka pobraniowa (płatna u kuriera) - 15zł

W przypadku uszkodzeń paczki zalecane jest spisanie protokołu szkody, który ułatwi dochodzenie ewentualnych roszczeń.

6) Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny konsument dokonując zakupu za pośrednictwem sklepu internetowego ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 10 dni od otrzymania przesyłki. Wystarczy wysłanie w tym terminie oświadczenia pocztą lub mailem. Prawa i obowiązki stron związane z realizacją ww. uprawnienia uregulowane są w przepisach powołanej wyżej ustawy.

7) Procedura reklamacyjna jest przeprowadzana zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Konsument ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową. Sklep odpowiada za niezgodność towaru jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu.

8) Reklamację należy składać w siedzibie sklepu, pisemnie na adres sklepu lub za pośrednictwem adresu mailowego reklamacja.awax@gmail.com

Sklep ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni od jej zgłoszenia.

Reklamowany towar należy dostarczyć na adres sklepu:

Awax -Moramo.pl

ul. Grunwaldzka 26

46-200 Kluczbork

koniecznie z dopiskiem "ZWROT" lub "REKLAMACJA" lub "WYMIANA"

Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie na adres mailowy Sklepu wypełnionego formularza zwrotu.

Kupujący jest zobowiązany do niezwłocznego zwrotu otrzymanego towaru, nie później jednak niż w terminie 30 dni od dnia odstąpienia od umowy. Sklep dokona zwrotu kwoty pieniężnej równej wartości towaru w ustawowym terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy, przelewem, na wskazane przez Klienta konto bankowe.

Zwrot jest możliwy tylko wówczas, gdy towar nie posiada żadnych oznak używania, ani nie został w żaden sposób zniszczony, jest kompletny, odesłany wraz z dowodem zakupu .

9) Spory wynikłe na tle stosowania niniejszego regulaminu będą rozpatrywane przez sądy powszechne właściwe wg przepisów Ustawy z dnia 17 listopada 1964 – Kodeks Postępowania Cywilnego

10) Kolory przedmiotów na zdjęciach prezentowanych w naszym sklepie mogą nieznacznie różnić się od tych w rzeczywistości. Nie jest to jednak wada tylko wynika z różnych kalibracji monitorów. Każdy monitor inaczej oddaje barwy i odcienie.

PARAGONY - FAKTURY VAT

Do każdego zakupionego produktu dołączany jest paragon fiskalny Aby otrzymać fakturę VAT, należy poinformować sprzedawcę o wystawienie takiej faktury niezwłocznie po zakupie.

W przypadku zmiany decyzji z paragonu na fakturę NABYWCA powinien przesłać paragon fiskalny pocztą na adres sklepu w ciągu 7 dni od daty zakupu

NIE PRZYJMUJEMY ŻADNYCH PRZESYŁEK ODESŁANYCH DO NAS ZA POBRANIEM ORAZ PRZESYŁEK

ODESŁANYCH DO NAS BEZ WCZEŚNIEJSZEJ INFORMACJI O ZWROCIE, REKLAMACJI CZY TEŻ WYMIANIE.

Druki do pobrania:

FORMULARZ ZWROTU \ REKLAMACJI \ WYMIANY